Teknoloji

Daha güvenli. Daha akıllı.

Her Loomis nakit toplama ve teslimatının, kasaya yatırma veya raporlamanın arkasında, nakit paranın ülke genelinde hareket etme şeklini değiştiren, müşterilerin riski azaltmasına ve nakit yönetimini kolaylaştırmasına yardımcı olan bir teknoloji vardır. Ve müşterilerimizin ihtiyaçları geliştikçe, yeni endüstri standartlarını belirleyen bir trend belirleyici olarak liderlik etmeye devam edeceğiz.

Teknoloji

Nakit Taşıma ve Nakit Yönetimi

Loomis, nakit taşıma ve yönetim hizmetlerinden daha fazlasını sağlar. İş operasyonlarınıza sorunsuz bir şekilde entegre olmak, değerli bilgilere neredeyse anında erişim sağlamak ve riski azaltmaya yardımcı olmak için tasarlanmış eksiksiz bir güvenli nakit ekosistemi sunuyoruz.

Mobiliz

Mobiliz uygulaması, gelişmiş takip izleme uygulaması olup, Filo Yönetimi tarafından takibi sağlanmaktadır. Araçlarımızın en ekonomik ve güvenli biçimde kullanımını kontrol etme amacıyla konum, hız, rölanti bilgilerinin yanı sıra yakıt tüketimi, depo seviyesi ve motor devri gibi kritik bilgileri elde etmemizi sağlayan gelişmiş takip sistemidir. Bu sistem sayesinde filomuzdaki araçların tüm hareketlerini detaylı olarak görebildiğimiz 100’e yakın raporlama hizmetine sahibiz.

My Loomis

The new Driver-in-Command: The Driver Control Zone training module has launched and is currently in use throughout U.S. Loomis branches. The module is taught both in the classroom, where the instructor uses a comprehensive video and training manual in conjunction with discussion sessions, and out on the road, where the instructor observes the student driver with a Driver Observation Checklist. The course has been well received in the field, and the step-by-step video examples help prepare the Loomis driver for what to expect on route. This training is critical in making sure that our Loomis CIT crews get home safely each day.

IUGO

Sahada faaliyet gösteren 300 filomuzun anlık olarak hangi bölgelerde operasyon gerçekleştirdiğini, hangi bölgelerde kısa süreli konaklama sağladıklarını, hangi şubemizin daha fazla KM yol yaptığı, hangi aracın yapmış olduğu KM sonucunda daha fazla yıprandığı ve aynı zamanda hangi personelin araçta görev alıp/almadığı konusunda detaylı olarak bilgilendirme sağlayan bir sistemdir. Ayrıca IUGO sistemi üzerinden hizmet kalitemizi ve personel memnuniyetini daha da arttırabilmek adına, sistem üzerinden sağlamış olduğumuz belli kriterler doğrultusunda çalışanlarımızı ödüllendirdiğimiz verileri elde etmekteyiz.
IUGO sistemi üzerinden çalışanların sağlamış olduğu performans etkisi şubelerimizin hizmet verimliliği arttırdığı gibi şube kalitesini de yükseltmektedir.

El Terminalleri

Hizmet vermiş olduğumuz tüm müşterilerimizin gönderimlerini veya teslimatlarını hızlı ve sağlıklı bir şekilde ulaşmasını sağlamak, aynı zamanda şubelerimizden ilgili gönderinin teslimat durumlarını anlık olarak takip edebilmemize yardımcı olmaktadır. Kullanmış olduğumuz el terminalleri sayesinde sahada kaybedilen sürelerimizin önüne geçerek çalışan ve müşteri memnuniyetini elde etmiş bulunmaktayız.

Loomis Radar

Loomis Radar, intranet tabanlı personel denetleme uygulaması olup Risk Yönetim Direktörlüğü tarafından yürütülmektedir. Kayıp Önleme Kıdemli Uzmanları ve Kontrol Odası personeli marifetiyle, prosedür ve talimatlar doğrultusunda önceden belirlenmiş sorulara göre CIT, Şube ve NM personelin denetlenmesi ve raporlanması amacıyla kullanılmaktadır. CIT personelin denetlemesi kamera izleme ve takip sistemleri üzerinden, şube ve nakit merkezi denetimleri ise CCTV üzerinden yapılmaktadır. Olumsuz denetim bulguları görüntüleri ile birlikte aksiyon alınmak üzere ilgili yöneticilere sistem üzerinden otomatik mail olarak gönderilir. Şube müdürü/yetkilisi olumsuz tespitle ilgili aldığı aksiyonları zaman geçirmeden Loomis Radar sistemi üzerinden EBA’ ya girer. Olumsuz denetim bulguları haftalık olarak operasyon bölge yöneticileri ile aylık raporlar ise üst yönetim ile paylaşılmaktadır.

Loomis'in maliyetlerinizi düşürürken güvenliğinizi nasıl artıracağını keşfedin.